Uklanjanje odumrlih stanica kože nakon sunčanja

September 10, 2014
Nisam imao u planu da se u skorije vrijeme ponovo bavim recenzijama kozmetičkih proizvoda, budući da to nije u uskoj vezi sa temom mog bloga, ali isprobao sam proizvod koji me je natjerao da napravim izuzetak. Naime, prilikom kupovine proizvoda koje sam nosio na ljetovanje, pažnju mi je privukao Balea piling gel sa mirisom jabuke i cimeta. Budući da sam veliki ljubitelj svega s tim mirisom/ukusom, ubacio sam gel u korpu sa ostalim stvarima. Bila mi je namjera da prije polaska na more jedanput napravim piling i riješim se odumrlih stanica, kako bih smanjio šansu da se prije vremena počnem guliti.



Nakon prvog korištenja nisam osjetio značajne promjene, ali me je miris proizvoda oduševio. Proizvod miriše na praznike, božićne kolače, čaj sa jabukom i cimetom, a s druge strane opet ima neku ljetnu svježinu. U prilog mojim navodima ide i napomena na pakovanju: „proizvod nije namijenjen za jelo“. Nisam ga htio nositi na more kako ne bih svakodnevno iritirao kožu piling česticama.

S obzirom na ranija iskustva sa guljenjem kože, ove godine sam se natjerao da redovno nanosim mlijeko za tijelo, naročito na kritična područja poput ramena, kako bih spriječio neželjene posljedice. Međutim, i pored toga, nakon povratka s mora i nekoliko prvih tuširanja i brisanja peškirom, na koži su se počele pojavljivati ljuspice odumrle kože, što je zahtijevalo ponovno tuširanje kako bi se saprale.

Isprva sam imao živaca da sperem odumrle stanice i onda se pažljivo brišem peškirom i namažem dato područje, ali mi je jednaput pukao film i odlučio sam da se dobro izribam, pa makar skinuo pola kože. Tada sam se sjetio Balea piling gela sa mirisom jabuke i cimeta i odlučio sam se istuširati njime. Proizvod je bjeličast, proziran, sa sitnim česticama unutar kremasto-uljnog gela. Nanio sam proizvod na tijelo, blago istrljao kožu i isprao. Zatim sam se obrisao peškirom i na moje iznenađenje, nikakvih tragova odumrlih stanica nije bilo na njemu, a koža se nakon toga više nije gulila, niti su na njoj ostale fleke u vidu razlike između stare i nove kože. Meni je proizvod zaista pomogao i preporučio bih svima koji imaju sličan problem da ga isprobaju. Dodao bih još da proizvod na koži, kao i većina Balea gelova za tuširanje, ne ostavlja intenzivan miris. Takođe, preporučujem da se nakon pilinga svakako namažete mlijekom. Ukoliko imate iskustva sa ovim ili sličnim proizvodima, ostavite komentar.

Sastav proizvoda: aqua, sodium laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, almond oil glycereth-8 esters, acrylates copolymer, bambusa arundinacea stem powder, parfum, citirc acid, peg-3 disterate, sodium lauroyl glutamate, sodium chloride, phrnoxyethanol, benzyl alcohol, sodium hydroxide, potassium sorbate, sodium benzoate, tocopheryl acetate, propylene glycol, benzoic acid, tocopherol, eugenol, limonene. 


2 comments:

  1. Jabuka i cimet uvijek prolaze kod mene što se tiče aroma u kozmetičkim proizvodima. Čini se da više padam na mirise nego li na efikasnost proizvoda. :) Volim koristiti pilinge za tijelo jer mi je drag taj grublji osjećaj kod tuširanja i spoznaja da će tijelu nakon tuširanja biti - samo lakše. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je jedan od najljepših proizvoda s tom kombinacijom mirisa. I ja bih se svakodnevno tuširao pilingom da nije štetno za kožu. :)

      Delete

Powered by Blogger.